03/01/2010

by ibnu yusof

Hari ni bertarikh 03/01/10 bersamaan 17 Muharram 1431.


Aku ade seorang adik lelaki yang bernama Mohd Syahmi bin Mohd yusof yang sekarang ni sedang belajar Universiti Teknologi Petronas. Tahun akhir kot kalau tak silap aku lah. Kalau ikutkan turutan nombor maka adikku ini merupakan anak yang yang kelima sebab aku adalah anak yang keempat. Dan hari ni merupakan hari ulang tahun kelahirannya. Dan ini merupakan entri pertama aku mengenai hari ulang tahun kelahiran adik-beradikku dalam blog ni. aku tak tahu sama ada adik ku ini membaca blog aku ini atau tidak. Akan tetapi aku sebagai abang tetap akan menulis dalam diari kehidupan aku ini mengenai perihal dan cerita keluargaku. Jadi dengan ini abang ucapkan Selamat hari jadi yang ke-23 khas kepada mi. Dan abang doakan semoga mi akan berjaya dalam hidup dan sentiasa berbahagia di dunia dan akhirat . wassalam.....

2 comments:

syahmiyusof said...

Hahaha. Ade post siap. letok r gambo skali dlm entri. baru ade promotion sket bang.
kalu x, rugi r post saje. letok gambo hok clear2 skit. hehe. BTW, thanks for the entri and the doa. amin~

ibnu yusof said...

doh gambo xdop...nok upload gane...cari doh dlm folder xdop gop...

Post a Comment