UPDATE....

by ibnu yusof

Aku baru je sampai dari Madinah Al-Munawwarah... kota tempat Rasulullah S.A.W berpindah daripada kota suci Makkah Al-Mukarramah... kota dimana tersemadinya jasad semulia-mulia manusia... pembawa sinar cahaya islam yang menerangi seluruh alam... barusampai ndan tak buat umrah lagi... insya Allah lepas isyak ni aku dan wadi akan menunaikan ibadah umrah yang mungkin merupakan umrah terakhir buat diriku untuk tahun ini sebab aku akan kembali ke Malaysia esok... dan semoga Allah memanjangkan lagi umur ku dan memberikan aku peluang untuk meneruskan pembelajaranku di Makkah dan untuk melakukan ibadah umrah pada masa-masa akan datang insya Allah... insya Allah aku akan nukilkan cerita pasal madinah lepas aku balik dari umrah nanti... tungguuuuu!!!!

0 comments:

Post a Comment