MERDEKA!!!

by ibnu yusof

Alhamdulillah.... at last... aku MERDEKA setelah bersusah payah aku mengharungi onak, duri, dugaan, cubaan, mihnah, tribulasi (dan segala perkataan yang sama maksudnya) peperiksaan...didalam saat orang lain dah pon abes exam lebih awal 2-3 hari dari aku... tensen tu... tetapi aku sebagai anak jantan... aku tetap cuba mengharungi segalanya dengan tabah...

sekarang hanya keputusan yang ku tunggu... walaupun ape pun keputusannya aku kan terima dengan redha... dan aku mengharapkan segala penat lelah usahaku akan membuahkan hasil yang baik insya Allah.... dan sekarang tinggal lagi packing barang untuk preparation pindah asrama dan packing untuk balik ke Malaysia... dan bilik aku sekarang... dah macam stor barang... penuh dengan barang-barang dan kotak-kotak...hahaha...mesti member sebilik aku tensen giler denagan keadaan bilik kami tu sampai sanggup die ke jeddah semalam tinggalkan aku keseorangan stadi... hahaha... padan muka aku... dan sampai arini die xbalik lagi... dan sekarang ni misi aku ialah...

1) malam ni aku nak buat umrah...

2) clearkan barang-barang dalam bilik supaya bilik akan kembali berupa bilik dan tidak lagi berupa stor...

dahlah aku ni alergic debu + resdung yang maha dahsyat... kene pakai topeng le kali ni.. kang selsema dekat-dekat nak balik ni xpasal-pasal kene tahan kat imigresen dok leh masuk malaysia sebab bawak virus selesema bintang terlarang tu... hehehe

insya Allah berjaya.. Amin ya Rabb...

p/s - sapa-sapa yang rase nak tolong adalah amat dipersilakan... letih gok wak sorang-sorang... hehehe

0 comments:

Post a Comment