MRSM Q-BER? APAKAH ITU?

by ibnu yusof

hari ini akan terus membizikan aku... seperti hari-hari yang berlalu... semakin lama semakin banyak pulak kerje rasanya... tenaga aku dan adik aku seakan-akan tidak mencukupi untuk menyelesaikan semua perkara...dah letih gile...bayangkan tengah hadap laptop chating pon boleh tertidur... letih tu... tapi takpelah demi menjayakan majlis perkahwinan ini aku rela berkorban... reinforcement dari kuala lumpur dan kawasan yang sewaktu dengannya akan sampai bermula malam ni... jadi mungkin ringan sikit kot keje aku lepas ni... harap-harapnyelah... hihihi

arini mak aku kate orang akan datang untuk pasang pelamin... pagi ni katenye.. ntah bagaimana rupa bentuk pelamin tu... aku pon x tahu... kenapa aku tidak tahu? sebab aku tak tengok lagi... hihihi... asalnye berjanji nak datang semalam... tapi mungkin sebab sibuk sangat kot...jadi tak sempat datang.. tapi takpelah... asalkan diorang datang pasang cukuplah...kalau tak datang... haaaa jagelah korang... hihihihi

mesti korang duk kutuk aku kan mase ni... mesti dalam hati duk kate... "cess.. kate sibuk.. tapi sempat lagi update blog... betul dok? hehehe

untuk menghilangkan syak wasangka dan suu' zon korang kat aku... meh aku cite... bukan aku nak riak... tapi aku tak nak korang dapat dosa kering.. huhuhu.... aku ni tadi lepas je solat subuh berjamaah kat masjid durian burung terus je aku lap tingkap dapur... ni baru siap ni...waaa letih wooo.. yelah tingkap dapur kat tempat masak tu... berkerak tuuu... kesan minyak baik punya tebal... aku gonyoh (gosok) berkali-kali pon payah nak hilang... kene pakai fab buku dobi ni aku rase... hehehe

tulah critenye...

*****

petang semalam aku gi ke park royal primula beach resort ngan wadi... gi jumpa orang... die keje kat jeddah... kat bank al-ahli... datang dengan family... bercuti ke terengganu... die ni orang kelantan.... aku bawakkan kepeok lekor kat die n family... last-last aku yang mentekedarah (makan dengan bilangan yang banyak) sebahagian besar keropok tuu....huhuuhu... buruk siku betol laaa... kebetulan pulak adelah kawan kepada isteri orang tu datang nak jumpe isteri orang tu... member lama katanya... ngajar sekali kat sekolah mrsm Q-BER... aku pon pelik... kat terengganu ni kat mane Q-ber ni... rupa-rupanya... KUALA BERANG... hahahaha... kawan kepada isteri orang itu bawak durian bersama-sama die... aku pon ape lagi.. tumpang makan laaa.. hehehe... rupa-rupanya orang tu pon tak brape nak makan durian... daripada sepuluh bijik... die hanya makan seulas jee.. hihihi... tringat pulak kat senior aku kat Umm al-Qura University... yang ni lagi power... bukan stakat makan... bau pon tak boleh... kesian betul... hilang satu nikmat dunia... tak silap aku malam ni die akan naik falight untuk balik ke Malaysia... Insya Allah selamat...

PI!!! terengganu banyok durian leni... hahahahaha

siapakah orang itu? orang itu ialah abang bad... die datang cuti-cuti malaysia ke terengganu... kejap je...3 hari 2 malam... huhuhu... mase aku datang tu dah ade member die sorang... abang nasir... die pon keje kat saudi... cerita abang nasir ni agak unikdan menarik... nantilah aku ceritakan...lepas aku kutip semua info pasal die...huhuhu

stakat ni lah dulu coretan aku untuk kali ni.... time rehat dah abes... sambung keje balik... huhuhu

wassalam....

0 comments:

Post a Comment