gambar kawen din n baiti

by ibnu yusof


makan beradab.... cheeers!!!
(kuning sioooo...hihihi)


sayang... cuba tengok kat sana tuu...


manjanya....



berjalan jalan sambil berbual mesra...


baru sampai sebelum akad nikah... bersama orang-orang bujang...


menanti penuh debaran untuk akad


khusyuk mendengar khutbah + debo...


duduk bersimpuh menahan debaran...


"eh...lambat pulok tok kadi ni bace khutbah"... kata pengantin perempuan...


senyuman paling menawan...


Seperti yang dijanjikan... aku mengupload gambar kawen sepupuku... gambo dari kamera aku x lawo sebab adik puang bongsu aku x PRO bab amik gambo ni... sebab tu aku malu sket nok letok... tapi sebab desakan dari kawan-kawan sepersekolahan zaman budok-budok aritu (kat sekolah rendah SKPCT) aku tebalkan jugak muke aku untuk letok gambar-gambar ni... tapi gambar yang mase akad nikah je dari kamera aku... gambar yang bergaya kat muzium tu gambar yang aku kopi paste dari fotopages abang baiti...solahuddin jugak namenye... dan masih banyak lagi gambar-gambar lain (din n baiti) yang korang boleh tengok... klik disini .... silelah menikmati gambo-gambo ni yee... huhuhu

wassalam....

**dedicated to izhar n nasrul ridhwan n irwin... hihihi...

0 comments:

Post a Comment