poster...

by ibnu yusof


Sekejap lagi selepas selesai solat asar dalam lebih kurang jam 4 petang aku dan sahabat-sahabat akan bertolak menuju ke yanbu' yang merupakan salah satu negeri (ye ke?) dalam negara saudi ni. Tujuan permusafiran adalah seperti yang tertera kat dalam poster tu. Kalau berminat boleh le sertai kami sekali. Doakanlah keselamatan pergi dan balik kami. Semoga apa yang kami lakukan ini dikira sebagai amal jariah kami kepada komuniti Malaysia di bumi saudi ini. dan semoga segala amal kebajikan ini dapat menolong kami diakhirat nanti insya Allah.

Insya Allah sekembalinya aku dari sana hari jumaat ni akan aku nukilkan pengalaman aku di sana ke diari conteng-conteng aku ni untuk tatapan anda semua pembaca setia yang amat aku kasihi.insya Allah.

So bersama-samalah kita doakan semoga program ini kan berjalan dengan lancar dan tiada masalah. doa kalian amatlah diharapkan.

wassalam.

0 comments:

Post a Comment