Transform...

by ibnu yusof

Assalamualaikum...


Alhamdulillah, setelah berfikir dan terus berfikir, aku mengambil keputusan untuk meneruskan niatku untuk mengubah serba sedikit perkara yang ada didalam blog aku ini. Bukannya banyak perubahannya cuma sekadar merubah warna dan sedikit-sedikit yang lain. Dan mungkin juga akan ada perubahan dalam penulisan. Cuma yang paling penting kali ini aku tidak akan lagi meng"copy paste"kan artikel orang lain kecuali aku sudah betul-betul memastikan sumber rujukannya adalah benar dan sohih kerana ada beberapa artikel yang aku "copy paste" datangnya dari sumber yang tidak pasti dan aku akan menarik balik post itu sehinggalah aku menemui sumber sebenar dari mana artikel itu dikeluarkan. Terima kasih kepada yang menegur. Semoga anda para pembaca blog ini akan bergembira dengan peruhan ini dan dapat menerima dengan hati yang terbuka. Dengan ini saya ucapkan selamat membaca "diari kehidupan" saya ini. Jika ada komen dan cadangan emaikan saja ke alamat yang tertera diskrin anda.....

Wassalam...

0 comments:

Post a Comment