bola @ awali 2

by ibnu yusof


keletihan... apache....


lambat sampai....

streching...betul ke eja cam ni?

selepas 20 tahun....


masih bertenaga....

sepak bola ke haji khuzz?


kejo yoep kejo


sepakan padu maut


bola di kaki ustaz meor


?


ceti haram???


berpuas hati......

Pagi hari khamis baru-baru ni diorang main bola kat padang awali.... area umah orang kaye-kaye... rumah sudais... shuraim... dan seangkatan dengannya semuanya duk berhampiran area tu... tengoklah gaya dan bakat ,masing-masing main bola...malaysia ade... singapore ade... thailand pon ade... 1 saudi lah katekan...hehehe...semuanya bersemangat main bola sampai keletihan... dan aku pon turut sama letih walaupon aku tak main.... letih dalam mencari angle yang terbaik untuk aku 'menembak'... walaupon hasilnya masih bawah tahap beginner... aku akan tetap berusaha... kalau sape yang nak tawarkan diri ajar aku care nak 'menembak' dengan baik amatlah dialu-alukan... hehehe

wassalam....

0 comments:

Post a Comment